برگزاری دو نمایشگاه تخصصی پلاستیک و رنگ و رزین در مشهد 1403

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی پلاستیک و رنگ و رزین در مشهد 1403

شهر مشهد، به عنوان یکی از مراکز صنعتی و تجاری مهم ایران، میزبان دو نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های پلاستیک و رنگ و رزین شد. این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی دستاوردهای جدید، فناوری‌های پیشرفته و ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات در صنایع پلاستیک و رنگ و رزین برگزار شدند. در ادامه جزئیات دقیق تری از این دو نمایشگاه خدمت شما ارائه میدهیم.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته (2024 Plast Mashhad)

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد (2024 Plast Mashhad) به منظور معرفی و نمایش آخرین دستاوردها، فناوری‌ها و محصولات در صنعت پلاستیک، به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری این حوزه برگزار شده است. این نمایشگاه، محلی برای گردهمایی فعالان، متخصصان و علاقه‌مندان به صنعت پلاستیک است تا از نزدیک با جدیدترین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های این صنعت آشنا شوند.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش های صنعتی، چسب، مواد شیمیایی و کامپوزیت ها (2024 Resins & Paint Mashhad )

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش های صنعتی، چسب، مواد شیمیایی و کامپوزیت ها در مشهد (2024 Resins & Paint Mashhad ) نیز با هدف نمایش و معرفی آخرین تحولات، محصولات و فناوری‌ها در حوزه رنگ و رزین برگزار شده است. این رویداد فرصتی مناسب برای فعالان و علاقه‌مندان به این صنعت فراهم می‌کند تا با جدیدترین محصولات و نوآوری‌های این حوزه آشنا شوند.

تاریخ و مکان برگزاری دو نمایشگاه تخصصی پلاستیک و رنگ و رزین در مشهد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین به طور همزمان از تاریخ 9 الی 12 مرداد ماه 1403 در نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد از ساعت 16 الی 22 برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5500 متر مربع و در سالن های فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برای استقرار و حضور شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات ، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدیدکنندگان محترم برای بازدید ارائه دهند.

شرکت کنندگان

تعداد کل شرکت‌کنندگان ۱۲۴ شرکت است که از این تعداد، ۶۴ شرکت از استان خراسان رضوی و ۶۰ شرکت از استان‌های تهران، مازندران، مرکزی، اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، فارس، قم، خوزستان، البرز، یزد، قزوین و گلستان مشارکت دارند.

برنامه ها، سمینارها و بازدیدها

  • سمینار بررسی چالش‌ها و راهکارهای صنایع پایین‌دستی پتروشیمی، با حضور مسئولین صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایران و انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.
  • انجمن ماشین‌سازان استان تهران، انجمن قالب‌سازان خراسان رضوی و اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک مشهد در چهارشنبه دهم مردادماه ساعت ۱۷ در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد گردهم می‌آیند.
  • هیأت‌های تجاری این دو نمایشگاه شامل معاون وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و مدیریت توسعه صنایع شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، از این دو نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

گالری عکس و گزارش شرکت راه ابریشم هجران پس از حضور در نمایشگاه


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *