نمایشگاه پایوکس 1403 | ‎PIVEX 2024

نمایشگاه پایوکس 1403، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، سونا، استخر و حمام، از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه با نام اختصاری پایوکس (PIVEX) یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تخصصی در این صنعت در ایران محسوب می‌شود.

به بررسی اجمالی نهمین دوره نمایشگاه پایوکس که در تیرماه 1403 برگزار شد، خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

نگاهی به نمایشگاه پایوکس 2024

نهمین نمایشگاه PIVEX 2024 توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار شد و حدود 140 شرکت داخلی و خارجی از جمله چین، اسپانیا، ترکیه، فنلاند، ایتالیا، فرانسه و آلمان در آن حضور داشتند. این نمایشگاه در مکان دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در شمال بزرگراه چمران برگزار شد و ساعت کاری آن نیز از 8 صبح الی 15 بود.

اهمیت نمایشگاه پایوکس

نمایشگاه پایوکس به عنوان یک پلتفرم جامع، فرصتی را برای تولیدکنندگان، واردکنندگان، صادرکنندگان، طراحان، پیمانکاران و مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند تا با آخرین فناوری‌ها، محصولات و خدمات صنعت شیرآلات،تجهیزات آشپزخانه، استخر، لوله و اتصالات و… آشنا شوند. این رویداد به دلایل زیر اهمیت ویژه‌ای دارد:

  • معرفی محصولات جدید: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، محصولات و نوآوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند و فرصتی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت فراهم می‌شود.
  • ایجاد فرصت‌های تجاری: نمایشگاه پایوکس بستری مناسب برای ایجاد ارتباطات تجاری بین شرکت‌ها و مشتریان است و فرصت‌های صادرات و واردات را افزایش می‌دهد.
  • شبکه‌سازی: این رویداد فرصتی برای شبکه‌سازی بین فعالان صنعت ساختمان و ایجاد ارتباطات پایدار است.
  • آشنایی با روندهای بازار: نمایشگاه پایوکس تصویری کلی از روندهای بازار و نیازهای مشتریان ارائه می‌دهد

حضور شرکت راه ابریشم هجران در نمایشگاه پایوکس 1403

طبق معمول شرکت مدیریت صادرات راه ابریشم با حضور مدیرعامل آن یعنی آقای شیرآقا  حبیبی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و به بررسی شرکت ها و محصولا ت پرداختند. همچنین با شرکت های مختلف در خصوص پتانسل های ممکن برای افزایش صادرات به افغانستان صحبت کردند. در ادامه عکس های این نمایشگاه را میتوانید مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *