هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و متالوژی – مشهد

هفدهمین-نمایشگاه-تخصصی-صنعت،-معدن-و-مت

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و متالوژی مشهد از تاریخ 12 تا 15 تیرماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد. این نمایشگاه با حضور گسترده‌ای از شرکت‌ها و متخصصان داخلی و بین‌المللی، فرصتی عالی برای تبادل دانش و فناوری در زمینه‌های مختلف صنعتی، معدنی و متالوژی فراهم کرد. در این دوره از نمایشگاه، چندین بخش تخصصی مختلف شامل ماشین‌آلات راه‌سازی، ریلی و جاده‌ای، فلزات، فولاد، متالوژی، قالب‌سازی، آهنگری، ریخته‌گری و صنایع نسوز به نمایش گذاشته شد. بازدیدکنندگان می‌توانستند از نزدیک با جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات در این حوزه‌ها آشنا شوند و با کارشناسان و فعالان صنعت به تبادل نظر بپردازند.

همچنین محلی برای برگزاری نشست‌ها و سمینارهای تخصصی بود که در آن‌ها موضوعات مهم و به‌روز صنعت و معدن مورد بررسی قرار گرفت. شرکت‌کنندگان در این نشست‌ها از فرصت برای بهبود روابط تجاری و پیدا کردن شرکای جدید بهره‌مند شدند. یکی از این سمینارها، همایش “همکاری‌های صنعتی و معدنی ایران و افغانستان” بود که با حضور تجار و نمایندگانی از این دو کشور برگزار شد.

شرکت راه ابریشم هجران نیز در این نمایشگاه مانند بسیاری از نمایشگاه های دیگر به عنوان بازدیدکننده شرکت کردند و با شرکت های مختلف برای صادرات به افغانستان صحبت داشتند و چند تن از تجار افغانستانی نیز برای حضور در این نمایشگاه همراهی کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *