بازرگانی راه ابریشم

شرکت توسعه اقتصادی راه ابریشم، سال هاست فعالیت های بازرگانی خود را در حوزه خرید کالاهای ایرانی و با هدف صادرات کالا به بازارهای هدف و رونق کسب‌ و کار واحدهای تولیدی و همچنین تأمین نیازمندی تجاری، شرکت های بازرگانی و صنعتی، واحدهای تولیدی، سازمان های دولتی و خصوصی و فعالین اقتصادی آسیای میانه به‌ویژه افغانستان و اروپا در بازارهای صادراتی ایران آغاز نموده است. در حال حاضر، این شرکت با توسعه روز افزون فعالیتهایش و همگام شدن با صنعت تجارت الکترونیک، خدمات بازرگانی را با ارزش سالیانه بیش از 5 میلیون دلار در حوزه های محصولات پتروشیمی، صنایع غذایی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی (سیمان، لوازم برق ساختمان) خشکبار، فرش، صنعت پلاستیک وظروف یکبارمصرف، قطعات موتورسیکلت، کودهای شیمیایی کشاورزی و…انجام می دهد و به یکی از مراکز برتر ارائه کننده خدمات و تامین کننده کالا تبدیل شده است.

آنچه کهکسب و کارشما بدان احتیاج دارد!

این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت درخشان و آشنایی کامل با بازارهای هدف صادراتی در کشورهای مختلف، همواره تلاش نموده با صداقت، تعهد، مسئولیت پذیری و با اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات، به عنوان پل ارتباطی حقیقی بین عرضه کنندگان، تقاضاکنندگان، کارخانجات و… عمل کرده و درحد توان در جهت توسعه اقتصاد، رونق تولید و کارآفرینی و اشتغال زایی و دستیابی به آرمان ها و هدف های ارزشمند، گام های موثری بردارد.

توضیحات تکمیلی

بازرگانی راه ابریشم در راستای سیاست های خود در زمینه بازرگانی به دو صورت خرید و فروش مستقل و تامین کالا – چه برای داخل کشور چه برای خارج از کشور – فعالیت می کند. این شرکت با توجه به توانمند بودن و داشتن کادر مجرب در بخش هایی مانند لجستیک و تحقیقات بازار و ترخیص کالا  و … از همه لحاظ در بخش بازرگانی خود گرید قابل قبولی را میگیرد.

در صورتی که تمایل دارید درباره شرکت های بازرگانی یا به اختصار  ETC بیشتر بدانید بر روی لینک “شرکت بازرگانی یا ETC ” کلیک نمایید

شما مشتریان عزیز در صورت نیاز به تامین کالا میتوانید با درخواست خود از شرکت ما ، تامین مواد اولیه یا محصول مورد نظر خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان و بهترین قسمت خواسته شما را براورده سازیم.

همچنین اگر شما تولیدکننده یا کشاورزی میباشید که قصد فروش محصولات خود در خارج از کشور دارید میتوانیم با کارشناسان ما در تماس باشید و محصول خود را ارائه دهید. پس از این که محصول مورد نظر مورد بررسی و مطالعه و سپس بازارهای هدف نیز شناسایی و بررسی شدند در صورتی که شرکت آن محصول را مورد تایید و صلاحیت قرارداد محصول را از شما خریداری کرده به بازارهای جهانی عرضه مینماید.

  • این درخواست درصورتی مورد تایید قرار میگیرد که محصول مورد نظر از نظر مالی سود اور طلقی شود و شما با این کار از دردسر های بعد صادرات و ریسک های آن دور خواهید موند.
  • درصورتی که قصد دارید خود شما در زمینه پروژه صادرات محصول کارفرما باشید و کار را ما فقط برای شما تسهیل نماییم به شما توصیه میشود به خدمات مدیریت صادرات ما مراجعه نمایید که لینک آن در زیر آورده شده است.

شما بزرگواران میتوانید از طریق راه های زیر با بازرگانی راه ابریشم در تماس باشید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرد: